close


超愛Natasha Bedingfield
之前除了一直聽他的
pocket full of sunshine
雖然有點惱人
一直狂重複
不過就是一直replay
而這首
I Bruise Easily
就真的是被她唱得很好聽
mv也很有意境~最近的新歡~


 

 My skin is like a map, where my heart has been 
我的肌膚像一張地圖 

And I can't hide the marks, but it's not a negative thing 
我不能將它隱藏,雖然它不是消極的東西 

So I lay down my guard, drop my defenses, down by my clothes 
因此我放下我的戒備,丟掉我的防衛,脫掉我的衣服 

I'm learning to fall, with no safety net, to cushion the blow 
我將開始跌落,下面沒有安全的軟墊 

I bruise easily, so be gentle when you
hande me 
我容易被擦傷,當你抱著我的時候是如此的溫柔 

There's a mark you leave, like a love heart carved on a tree 
你離開時候的標記,好象是一顆愛心雕刻在樹上 

I bruise easily, can't scratch the surface without moving me 
Underneath I bruise easily, I bruise easily 

我容易被擦傷,如果你不離開我,我的肌膚將不能擦傷 
我容易被擦傷,我容易被擦傷 

I found your
finger prints on a glass of wine 
我發現這杯酒有的手指印 

Do
your know ur leaving them all over this heart of mine too 
你知道我的整個心也將離開他們 

If I never take this leap of faith I'll never know 
如果我從來不知道跨越信仰,我就不會知道飛躍 

So I'm
learining to fall with no safety net to cushion the blow 
所以我開始跌落,下面沒有安全的軟墊 

我容易被擦傷,當你抱著我的時候是如此的溫柔 
你離開時候的標記,好象是一顆愛心雕刻在樹上 
我容易被擦傷,如果你不離開我,我的肌膚將不能擦傷 
我容易被擦傷,我容易被擦傷 
任何人都能接近你,都能傷害你,甚至治癒你 
任何人都能得到你,都能愛上你,甚至離開你 
如此的溫柔 
如此的溫柔 
如此的溫柔 
如此的溫柔 
我容易被擦傷,當你抱著我的時候是如此的溫柔 
你離開時候的標記,好象是一顆愛心雕刻在樹上 
我容易被擦傷,如果你不離開我,我的肌膚將不能擦傷 
我容易被擦傷,我容易被擦傷 
我容易被擦傷 
我容易被擦傷




 

arrow
arrow
    文章標籤
    音樂 歌詞
    全站熱搜

    Angela 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()